Bu Hakkında Ne Söylemek İstersiniz?

UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren, halklara ve inançlara saldıran, nefret suçu ve cinsiyetçi söylemler içeren, şiddete teşvik eden ve tamamı büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmamaktadır.

Toplam 26 Yorum Yapılmış

  • Kazım demir
    2016-05-28 15:53:12

    Hiç bir karanlık güç halkların düşücesini esir alamamıştır Tayip kendi karanlığda boğulacaktır

    Cevap Ver 17 29
  • ali
    2016-03-22 20:48:10

    Dünyaya bunlar nasıl gelmişe öylede gidecekler, dünyanın neresinde boyle bir toplu böyle bir halk yok kendi insanını kendi ucaklarıyla bombalamış

    Cevap Ver 11 12
  • mozba
    2016-03-14 13:36:33

    Sağolsun karşı kişilerin gazeteleri sayesinde yurtdışından Özgür Gündem'i keşfettim. Olayın pozitif yanı ☺

    Cevap Ver 11 16
  • reyhan soydan
    2015-10-31 09:24:47

    Başlık yanlış bence..İnadına değil de İnandığımız için HDP..

    Cevap Ver 46 76
  • Metin UÇAR
    2015-10-08 10:17:09

    Birkaç gündür gazetenin birinci sayfası görüntülenemiyor.

    Cevap Ver 27 36
  • S.ARSLAN
    2015-10-05 02:07:51

    Neden gazeteniz 1. sayfaları artık daha geç yayımlanıyor? Alışmıştım her gece saat 00.00 - 00.30 arası bakınmaya. Lütfen yine günün ilk saatlerinde yayımlayın!

    Cevap Ver 29 33
  • Sapos
    2015-09-11 20:03:03

    Mezopatamya yanarsa sizde beraberinde yanacaksiniz.mezopapatamya cökerse sizde Berater cökersinz ey büyük uygarlik Artik uyan

    Cevap Ver 42 59
  • asi
    2015-09-11 11:11:17

    Günümüzde barbarlığın her türlüsü yaşanıyor. Dikkatli ve temkinli olmalıyız. Biz barış ve özgürlükten yanayız. Beklenen günler yakın dayan ey halkım.

    Cevap Ver 39 57
  • Kaya
    2015-09-10 11:43:15

    aynen yazdiginiz gibi bügün Kürdistan yani herkes CIZIRE BOTANA yüzbinler katilmali hic bir sey insan hayatindan daha önemli olamaz

    Cevap Ver 43 46
  • abdullatif
    2015-08-28 22:28:42

    Resmen isgal ve zulumdur

    Cevap Ver 38 52
  • İ.GÜZEL
    2015-07-22 11:59:55

    Onlar sadece kobani için değil insanlik icin oradaydilar.yureği bariş için atanlarin başi sağolsun

    Cevap Ver 42 89
  • evin mizgin
    2015-07-21 21:59:35

    Gerçekten söyleyecek laf bulamiyorum. .bunu yapan insan olamaz ve asla de olmeyacak o.okader çok canim yaniyor ki kelimeler yetmiyor .bu fani dunyada cezasina çekmesa de öbur dünya da dilalim ki öyle bir ceza versin ki adlari bile onutsunlar.

    Cevap Ver 42 73
  • Mucahit Ekin
    2015-07-03 16:46:27

    Şu gazeteyi düzgün daqıtın kardeşim hiçbiryerde yok tüm bayileri geziyorum zift medyası dışında gazete yok iyi daqıtım yapsanız rahat 5-6 kat fazlasını satacanız tüm basın emekçilerine ve basın şehitlerine sayqılar. (karktrlre ulşmdm bde o var)

    Cevap Ver 45 60
  • mucahit ekin
    2015-07-03 16:41:32

    Bir parti bu kadar baskı şiddet iftira ve yüzlerce binlerce belayla uğraştıktan sonra barış demesi sadece hdp lilerin değil huzurlu özgür ve barış içinde yaşanacak günlere inanan herkeze heyecan veriyor.Bunu sağlayan herkeze teşekkürler varoln yldşlr

    Cevap Ver 17 28
  • ALİ DEMİR
    2015-06-29 10:07:26

    Sol üstteki gazeteyi büyütme tuşu çok iyi olmuş

    Cevap Ver 7 22
  • Mehmet Ali
    2015-06-28 16:53:36

    Tedbirinizi HEMEN ACILEN alin TC nin polisleri ve Özel Timleri sabaherken saatlerde bu hafta yada haftaya 100 lerce tutuklama yapip sinirdan girecek ve DAES köpekleri ilede koordilei bir sekilde ataga geçecek! DIKKAT!!! ACIL TEDBIR ALIN!!!

    Cevap Ver 26 23
  • vatandaş mahmut
    2015-06-20 11:48:59

    seçimden sonra çok mutluyum o yalakaların sesi kesildi huzur geldi ğüzel ülkeme ypg ypj el furkan önünüzde saygıyla eyiliyorum.

    Cevap Ver 17 12
  • ali yenigün
    2015-06-17 16:32:46

    8 haziran günü sabahı uyandığımda sanki yeniden doğmuş gibiydim helal olsan hakların kardeşliği çok mutluyum herbiji hakların demokrası partisi

    Cevap Ver 39 52
  • agit kaya
    2015-06-13 13:25:42

    yaşasın özgür yarınlar ..

    Cevap Ver 28 52
  • Azad
    2015-06-09 18:48:20

    Bu zulüm birgün bitecek.

    Cevap Ver 43 63
  • Şehriban Demir
    2015-06-09 14:30:14

    8 haziran sabahı hayatımda belki de ilk defa "GERÇEK" mutluluğa uyandım. Uzun yaşasın Halkların Demokratik Partisi ve bu sevindirici sonuca katkı sağlayan güzel insanları !

    Cevap Ver 22 40
  • idris yüce
    2015-06-08 09:58:30

    Hainlerin akıttığı masum kanın her damlası bir özgürlük tufanına dönüşmüş ve elitlerin barajını yıkmıştır. Ölenlere Allah'tan rahmet yakınlarına sabır, yaralılara da acil şifalar diliyorum. Barış kazanmıştır ve inşallah daimi olacaktır. Biji barış!

    Cevap Ver 13 38
  • erol
    2015-05-30 11:49:41

    Bakiyorum bölümü de bir eksiklik kolay gelsin.

    Cevap Ver 17 14
  • dost acı söyler
    2015-05-13 22:03:58

    Siirt Tarihin en büyük mitingi oldu, ama Özgür Gündem'de doğru düzgün bir foto yok! :)

    Cevap Ver 21 35
  • orhan güleryüz
    2015-05-11 10:32:21

    siteyi yenilemissiniz güzel olmus yalniz eski formatinizda gazetenin birinci sayfasi ve kirix karikatür bandinin üzerine tiklandiginda büyüyordu ve okunmasi kolaylasiyordu simdi üzerine tiklandiginda bir onceki sayi veya kirix bandi cikiyor arkadaslar bir cözüm bulursaniz biz ülke disinda yasayanlari sevindirirsiniz basarilar dilerim kolay gelsin arkadaslar

    Cevap Ver 14 29
  • Metin Uçar
    2015-05-10 12:50:38

    Senelerdir arşivime gazetemizin birinci sayfasını kopyalıyorum. Yeni formatınız son derece güzel olmakla beraber kapak sayfasını kopyaladığımda daha küçük ebatta bir fotoğraf çıkıyor. Küçük yazılar zor okunur oldu. Teknik olarak mümkün müdür bilmiyorum ama eskisi ebatta fotoğraf kopyalama hususunu bir istek olarak alın. Kolay gelsinler.

    Cevap Ver 16 41

Editörün Seçtikleri

Video Galeri

Arşiv

Özgür Gündem Birinci Sayfa

“Binevş”

Cümle Alem

Qırıx


Okurlarla Başbaşa


Medya Diyalog


“Özgür